• youtube
  • Facebook
  • linkedin
  • twitter
  • whatsapp

One Free Support Your Business

nutizie

Cartulare video / video volante
Hè u tempu di scaccià u cartulare in a vostra manu, in particulare in certi occasioni impurtanti, cum'è negoziazioni di i clienti, licitazioni di prughjettu è invitu di cummercianti, etc. Aghjunghjendu una sacchetta in u librettu video per mette i documenti, u cartulare video ùn cuntene micca solu. u cuntenutu urigginariamente misu in u cartulare plasticu, ma dà ancu una visualizazione impressiunanti cù u video.Avete sentitu u so putere magicu prima di sperimentà da sè stessu?
Carta da visita LCD / catalogu video
Bigliettu da visita video da 2,4 pollici-1
A carta di visita hè originaria di a Cina in u 15u seculu per u scambiu d'infurmazioni è u stabilimentu di relazioni.In u 21u seculu, a carta di cummerciale hè diventata una parte indispensabile in u circulu cummerciale.Oghje, cù a digitalizazione è a visualizazione altamente sviluppata, a carta di carta tradiziunale di carta hè spessu faciule per fà a fatigue visuale di u vostru cliente.
Avà, hè ora di presentà a carta di visita di video, chì integra a carta di carta tradiziunale di carta è una schermu LCD ultrasottile in un sanu.Vi aiuta à spiccà da i vostri cuncurrenti, vi porta cù l'effetti micca paragunabili da e carte da visita tradiziunali fatti di qualsiasi altri materiali, dà una impressione profonda à u vostru cliente è migliurà significativamente l'efficienza di trasferimentu per permette di ottene più clienti.Per piacè cuntattatemi è cuminciamu à fà a vostra carta video oghje!

QQ图片20160624173727


Tempu di posta: 04-Jan-2023