• youtube
  • Facebook
  • linkedin
  • twitter
  • whatsapp

One Free Support Your Business

nutizie

Hè vale a pena u quadru di foto video digitale di u cuntrollu di l'APP Cloud?

perchè scegliemu u quadru di foto di video digitale wifi?

1. Metà un quadru di foto digitale in casa hè a scelta di parechji amatori digitale.Ùn pò micca solu cambià u quadru di foto secondu l'umore, ma ancu abbellisce a nostra vita.Hè un dispusitivu digitale assai interessante.Tuttavia, a funzione generale di fotogramma elettronicu hè ancu troppu simplice per risponde à i nostri bisogni.U Digital Cloud Photo Frame cunsigliatu oghje ùn pò micca solu visualizà foto digitali chjaramente, ma ancu avè funzioni più ricche per fà a felicità più faciule.

 H52e7e9f76b7248a6af7f08c69f02fdf7v

foto di video digitale wifi foto di spartera in nuvola vale a pena:

2.Frameo Brand è a nostra foto APP nuvola digitale photo frame hè u grande schermu 10-inch IPS d'alta definizione cù un quadru assai strettu, cù una risoluzione di 1280 * 800 è un ratio di schermu di 16: 10, chì hè u più scientificu. rapportu visuale.U più grande vantaghju di sta grande schermu hè chì pò vede e foto d'altu pixel pigliate da u nostru telefuninu più chjaramente, cù più dettagli è un aspettu assai còmode.Questu hè principarmenti duvuta à u so chip di trasfurmazione di l'imaghjini indipindenti integratu, chì rende a stampa più dettagliata è chjara per migliurà a luminosità è u cuntrastu di a stampa.

In più di a visualizazione di grande schermu, a cosa più attrattiva di Kodak Digital Cloud Photo Frame hè chì possu trasfiriri e foto in u mo telefuninu à u screnu in wireless.Vale à dì, quandu avemu ghjucatu fora, pudemu piglià e foto chì ci piace è poi trasfiriri à u quadru elettronicu di foto direttamente attraversu APP.Cù sta funzione, pudemu cuntinuà à espansione u scenariu di l'applicazione.Per esempiu, un quadru digitale di nuvola Kodak hè ancu postu in a stanza di i genitori luntanu da a casa, in modu chì pudemu sincronizà direttamente e foto di noi stessi è i nostri figlioli, per chì l'anziani ponu gode di i tempi felici cun noi à millaie di chilometri. .

 Frameo Brand è a nostra APP di foto cornice di foto digitale in nuvola Novu più funziunalità:

3.

U più grande scossa di u quadru di nuvola digitale hè a schermu grande 10-inch IPS d'alta definizione cù un quadru assai strettu, cù una risoluzione di 1280 * 800 è una ratio di schermu di 16: 10, chì hè u rapportu visuale più scientificu.U più grande vantaghju di sta grande schermu hè chì pò vede e foto di pixel altu è video brevi pigliati da u nostru telefuninu più chjaramente, cù più dettagli è un aspettu assai còmode.Questu hè principarmenti duvuta à u so chip di trasfurmazione di l'imaghjini indipindenti integratu, chì rende a stampa più dettagliata è chjara per migliurà a luminosità è u cuntrastu di a stampa.

 

In più di a visualizazione di grande schermu, a cosa più attrattiva di Digital Cloud Photo Frame hè chì possu trasfiriri e foto è brevi video in u mo telefuninu à u screnu in wireless.Vale à dì, quandu avemu ghjucatu fora, pudemu piglià e foto chì ci piace è poi trasfiriri à u quadru elettronicu di foto direttamente attraversu APP.Cù sta funzione, pudemu cuntinuà à espansione u scenariu di l'applicazione.Per esempiu, un quadru digitale di nuvola Kodak hè ancu postu in a stanza di i genitori luntanu da a casa, in modu chì pudemu sincronizà direttamente e foto di noi stessi è i nostri figlioli, per chì l'anziani ponu gode di i tempi felici cun noi à millaie di chilometri. .

Decorazione di famiglia è vita pratica circaFrameo Brand è a nostra foto APP digitale nuvola foto frame wifi:

4.U quadru di foto nuvola digitale pò esse dichjaratu chì hè assai praticu.Ùn pò micca solu vede e foto, ma ancu trasmette foto in modu remotamente sincronizatu, è ghjucà video in parechje furmati.Hè ancu una batteria integrata, chì hè portable à una certa misura, è pò ancu esse usata cum'è un calendariu elettronicu cumpletu.Da un certu puntu di vista, ùn hè micca solu un quadru elettronicu di foto, ma ancu un picculu aiutu in a nostra vita.Hè assai vale a pena cumprà.

Funzione di schermu di publicità di cornice di foto video digitale in nuvola di cuntrollu di APP:

5. Stu quadru dfitale pò ancu esse appiccicatu à u muru è a visualizazione verticale nantu à u dektop, allora USE app wifi cloud share video publicity play per avè più impressione per purtà più affari per voi.

Discutete u cuntrollu di l'APP Nuvola digitale wifi video photo frame degna, benvenutu à lascià un cumentu:

 


Tempu di Postu: Feb-15-2023