• youtube
  • Facebook
  • linkedin
  • twitter
  • whatsapp

One Free Support Your Business

nutizie

Allora avete compru alcuni NFT è avà vulete vedeli. Ma u casting à qualsiasi quadru di foto digitale ùn funziona micca. No, u vostru tesoru digitale deve esse captivante cum'è l'arte di a galeria. Fortunatamente, i migliori frames NFT anu high-tech. schermi chì l'aiutanu à adattassi perfettamente in u vostru spaziu.
Prufittate di gràfiche realistiche da Netgear Meural Canvas II. U so sensore di luce ambientale aghjusta u vostru arte basatu annantu à l'illuminazione in a stanza. In più, a cumpatibilità Alexa hè cusì cool.
Allora, per una visualizazione NFT chì si raddoppia cum'è una TV intelligente, verificate i TV The Frame 2021 è 2022 di Samsung. Tramindui passanu à u modu artisticu quandu ùn site micca guardà a TV.
Aghjunghjite un aspettu di qualità di museu à i vostri NFT cù a cornice fotografica digitale Netgear Meural Canvas II. U so sensore di luce ambientale è u display matte anti-riflessione dannu vita à u vostru arte digitale, per quessa hè nantu à a nostra lista di i migliori stili di frame NFT. Intantu, pudete mustrà i vostri tesori secondu l'ora di u ghjornu o l'annu. Alexa vi aiuta à scopre novi creazioni cù a vostra voce.
A visualizazione di a vostra opera d'arte digitale ùn hè mai stata più faciule o elegante cù u Tokenframe 21.5″ NFT Display. Si cunnetta rapidamente à u vostru portafoglio è offre una mansa di persunalizazione. Ci sò ancu parlanti stereo integrati è un jack per cuffie.
Cum'è u so predecessore, u Samsung The Frame Smart TV 2022 passa à l'arti digitale quandu ùn site micca fighjatu a TV. Offre un miliardo di culori à u 100% di u voluminu di culore, facendu chì ancu e scene brillanti parenu naturali. Allora, cù quasi zero riflessioni, dà avete più visibilità di u screnu.
Sceglite u Meural WiFi Photo Frame Digital Photo Display per a so cornice grigia elegante è u splendidu schermu HD anti-riflessione. Permette di caricate opere da a vostra NFT, cullezzione d'arte Meural è album di foto in u vostru smartphone.
Per i frames NFT cù più funzioni, ci hè a serie di display digitale acrilico ExhibitNft. Non solu per l'artwork NFT, mostra ancu video è foto. In più, per via di a so luminosità massima di 350 lumens, pò mostrà u vostru travagliu bellu ancu in cundizioni scure.
In Modu Artu, u Samsung The Frame 2021 Lifestyle TV ùn pare micca un TV. Ma a so tecnulugia QLED è a chiarità 4K elevanu a vostra arte è e vostre foto. a siluetta minimalista hè slim, mentre chì a parte posteriore monocromatica evoca l'arte di framing.
Prufittate i vostri NFT in tutta a stanza cù a tela digitale di a serie FRAMED Mono X7. U so angolo di vista di 180 gradi assicura l'esperienza ideale per u vostru arte. i migliori quadri NFT in stile.
Assicuratevi chì i vostri NFT si vedenu grandi cù displays è frames digitale intelligenti di Canvia. U so sensoru vi mostra immagini vivide è dettagliate cum'è s'elli eranu disegnati nantu à una tela, facendu unu di i migliori schermi in stile NFT intornu. Aduprate u situ web o app Canvia. per integrà u vostru crypto wallet.
Decorate a vostra casa cù opere d'arte d'alta tecnulugia quandu sceglite Blackdove Digital Canvases. Grazie à a visualizazione di 500 nits, illuminanu i vostri NFT ancu durante u ghjornu. In più, sò assuciati cù a vostra billetera NFT per l'importazione automatica NFT.
Trasforma a vostra casa in una galeria d'arte digitale cù a serie BlockFrameNFT GM. I so 3 mudelli sò dispunibuli in dimensioni 21,5 è 24 inch. Ogni mostra i vostri NFT cù un display custruitu per l'arti digitale, facendu unu di i migliori display in stile NFT. .U più impurtante, vi permette di vede è cast NFT in diverse blockchains è wallets.
Dà à u vostru arte NFT a visualizazione chì merita cù questi frames eleganti. Quale pensate chì anderete? Fateci sapè in i cumenti.
Vulete più nutizie, recensioni è guide da Gadget Flow? Seguiteci nantu à Apple News, Google News, Feedly è Flipboard. Se utilizate Flipboard, duvete sicuramente cunsultà e nostre storie presentate. Publicemu 3 storie novi ogni ghjornu, dunque assicuratevi di seguiteci per stà aghjurnatu!
Gadget Flow Daily Digest mette in evidenza è esplora l'ultime tendenze tecnulogiche per mantenevi aghjurnatu. Vulete esse mandatu direttamente à a vostra casella di posta? Abbonate ➜


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022