• youtube
  • Facebook
  • linkedin
  • twitter
  • whatsapp

One Free Support Your Business

nutizie

Video brochure (nota: in termini di principiu di produttu, canusciutu macari comu brochure ilittronica);video brochure hè un novu pruduttu cù a cumminazione di brochure tradiziunale è lettore video MP4.Hè per aghjunghje un video player LCD à u librettu tradiziunale;cusì u librettu video ùn hà micca solu a funzione di u librettu tradiziunale, ma ancu a funzione di ghjucà ritratti o video.

Dimensione LED dispunibule attualmente: 1.5", 1.8", 2.4", 2.8", 3.5", 4.3", 5", 7", etc.

* Speaker

* Interruttore Reed

* FLASH integratu

* Batteria di lithium integrata

* Trasmissione di carica USB

A brochure video hà e seguenti caratteristiche principali:

1. A copertina di u librettu hè persunalizatu da u cliente.

2. U video internu pò esse rimpiazzatu da u cliente indipindente.

3. Perchè hà a funzione d'almacenamiento di l'unità flash USB, cusì a ghjente serà più disposta à mantene è hè più pratica.

Istruzzioni

1. Modu di funziunamentu:

Interruttore automaticu (senza buttone nantu à a brochure)

Ghjucà automaticamente quandu accende u librettu è chjude quandu u chjude.

Pudete ancu aghjunghje alcuni buttoni di funzione secondu i vostri bisogni, cum'è: play, stop, pause, volume, etc.

2. Metudu di carica:

Linea USB standard per cunnette à l'urdinatore

3. Video rimpiazzamentu:

Pudete cunnette u video brochure cù l'urdinatore via una linea USB, truvate u discu amovibile è dopu pudete cambià, sguassate o caricate qualsiasi video à u video brochure chì pò agisce cum'è un USB cumuni.

Usu è mercatu

Sicondu a classificazione di u librettu, hè principarmenti utilizatu in i seguenti occasioni:

Saluti di vacanze

Per esempiu, u ghjornu di a mamma, u ghjornu di Natale, u ghjornu di San Valentinu, l'anniversariu, etc. Disegnu geniale è benedizzione di cori caldi in u video trasmettenu u sensu indimenticabile.

A prumuzione di u produttu

Per esempiu, a publicità di l'automobile è di u produttu, a promozione di vendita, a prumuzione di l'ospitale, a prumuzione di l'alberghi, etc., a brochure video dominarà u mercatu di carte video.Quandu dà à i vostri clienti una brochure video nova è creativa, serà più significativu appena l'avete apertu è riproduce u video promozionale o video di a cumpagnia per dà boni auguri.

Invitu

Per esempiu, l'invitu di festa d'anniversariu, l'invitu di matrimoniu, etc. Puderà mette in risaltu i gusti individuali è i gradi.

Celebrazione

Per esempiu, anniversariu, cummemorazione di graduazione, etc., pò veramente restaurà a scena in quellu tempu è hà un valore assai commemorativu di a cullizzioni.Video brochure entrerà in a nostra vita cù una scena più unica è ricca!


Tempu di Postu: Mar-08-2021