• youtube
  • Facebook
  • linkedin
  • twitter
  • whatsapp

One Free Support Your Business

nutizie

Ambiente di usu di cornice di foto in nuvola
1. Power-on statutu
Dopu à u booting, pudete vede l'interfaccia di funzione persunalizata da u fabricatore.
2. Cunnessione Internet (wired o wireless)
Solu cunnessu à Internet pudete gode di servizii di nuvola meravigliosi è illimitati.
3. Servitore Cloud o altru spaziu reta, etc.
L'utilizatore hà un contu, entra è logs in u quadru di nuvola, è dopu chì u servitore hè verificatu è passatu, a cunnessione pò esse cumpletata.
Quattru nuclei di cornice fotografica nuvola
spartera di foto istantanea

L'utilizatori ponu carricà e foto à i servitori di nuvola, microblogs, blog, etc. à traversu i telefuni mobili, l'urdinatori, etc., è vede istantaneamente in u quadru di nuvola in casa, ùn importa quandu è induve sò.A funzione di spartera istantanea face chì a distanza trà i membri di a famiglia, l'amatori è l'amichi ùn esiste più.
Fighjate l'ultime informazioni in tempu reale
In u quadru di foto di nuvola, creendu u situ web d'infurmazioni hotspot chì piace à i clienti, cliccate nantu à a funzione d'infurmazione, l'infurmazioni hotspot in ogni angulu di u mondu ponu esse affissate una per una, è aghjurnata in tempu reale, permettendu à l'utilizatori di stà à casa.Sapete l'avvenimenti mundiali.

filmi in linea
I servizii di video in linea sò sempre più populari trà u publicu.Ùn hè micca solu convenientu è veloce, ma ancu più è più culurite in cuntenutu.In l'analisi finali, u video in linea hè ancu una manifestazione di servizii di nuvola.Aghjunghjendu funzioni di video in linea à cornici di foto in nuvola, sempre chì Cù un unicu clicu di u buttone di funzione, pudete cumincià à gode di una festa visuale.Comparatu cù l'urdinatore, a prestazione di u quadru di nuvola hè più veloce, è a velocità di risposta di u video ùn hè micca inferjuri à qualsiasi altru dispositivu.

U valore di i cornici di nuvola
1. Close a distanza trà i zitelli è i genitori
I zitelli studianu o travaglianu fora di a casa è ùn ponu micca scuntrà i so genitori ogni ghjornu.Sta situazione hè diventata a norma in a sucità d'oghje.À e duie estremità di questa miss, un quadru di foto di nuvola hè equipatu.I genitori è i zitelli utilizanu a funzione di càmera di u telefuninu mobile per registrà a so apparenza è a situazione di a vita in a vita di ogni ghjornu, è i publichi in u so propiu Weibo, chì pò esse affissatu à l'altru finale.Ùn ci hè micca video in linea.I duri esigenze di dialogu, in ogni mumentu, in ogni locu, mandanu u scenariu è l'umore à i vostri amati attraversu e foto, u serviziu di nuvola hè u ligame per trasmette sta memoria, è a cornice di foto hè a finestra per trasmette sta memoria, perchè a famiglia ùn hà micca. esse alienatu per via di a distanza.
2. Sempre trasmette i pinsamenti di u to amante
I ghjovani vanu à travaglià è cumincianu un affari, ma à u stessu tempu, ùn ponu micca lascià u so amore per i so amati.Pusanu un quadru di foto in nuvola nantu à i so scrivanie, è usanu foto è missaghji di testu per trasmette i so pinsamenti à l'altri.
3. Segui infurmazione amichi
In più di attentu à i genitori è l'amatori, a nutizia di l'amici hè naturalmente indispensabile, è l'operazione hè ancu assai còmuda.Sempre chì aghjunghje u vostru contu di serviziu in nuvola di u vostru amicu o u soprannomu Weibo à a lista di vigilanza, e nutizie di Ta appariscenu nantu à u vostru propiu.Cornice di foto in nuvola.
4. L'infurmazione interna di l'impresa hè cumunicata in u tempu
L'imprese ponu pubblicà l'ultime infurmazioni nantu à l'avvenimenti, i manifesti di publicità, etc. nantu à Weibo designatu, è i so magazzini lucali, franchising stores, terminal points, etc. ponu capisce l'infurmazioni di prima manu di a cumpagnia attraversu l'"album in linea" di u quadru di nuvola. furmendu a cumpagnia è ogni magazinu / A sincronizazione di l'infurmazioni di i punti terminali risparmia assai u costu di u tempu, u costu di cumunicazione è u costu di produzzione di materiale.Settori applicabili: magazzini di marca di vestiti, magazzini di cusmetichi, ristoranti fast food di a catena naziunale, etc.
5. Puntu à puntu serviziu trà imprese è clienti
L'imprese ponu utilizà a funzione post-persunalizazione 2.0 di u quadru di foto in nuvola per realizà a cumunicazione di l'infurmazioni puntu à puntu è servizii prufessiunali per i clienti high-end è di alta qualità, in modu chì u tassu d'arrivu efficace di l'attività pò esse migliuratu, serviziu. u pusizziunamentu hè più precisu, è i costi di publicità sò ancu salvati.Settori applicabili: Banche è altri servizii finanziarii.

Ci hè un spettaculu di video di youtube: cumu utilizà l'app per u telefunu per sparte foto è video à u quadru digitale wifi =

 


Tempu di Postu: Apr-27-2022