• youtube
  • Facebook
  • linkedin
  • twitter
  • whatsapp

One Free Support Your Business

nutizie

Cum'è una nova generazione di prudutti di promozione di video elettronichi, u brochure video hà attivatu una nova rivoluzione di publicità in a maiò parte di u mondu appena entra in u mercatu.Cù u cuncettu unicu di cuncepimentu di u cliente, una stampa d'aspettu squisita è una putente funzione di riproduzione video elettronica interna, u pruduttu mette in risaltu u cuncettu unicu di promozione di a cumpagnia è aumenta l'imaghjini high-end è unica di a cumpagnia.

Dà vita à a vostra stampa cù sonu è visione!Servizi su misura per i creativi, i marketer e i stampatori.

I nostri video brochures varienu in grandezza, cù a schermu più chjuca paragunabile à un iPhone o smartphone è u più grande à un dispositivu tableta o iPad.

A cumminazzioni di l'album di carta è u screnu LCD rende u vostru pruduttu o marca u megliu martellu visuale.

In u prucessu simplice persunalizatu, realicemu ogni idea nova per voi.

L'interruttore magneticu hè faciule d'utilizà.Aprite per ghjucà u video è chjude per chjude.

A funzione di u buttone è a dimensione di u screnu sò opzionali.Ingressu USB 5V è a bateria hè ricaricabile.

Video brochure hà cambiatu i libretti di carta monotonu è i modi tradiziunali di prumuzione;porta à l'utilizatori un video maravigliu in ogni mumentu è in ogni locu da a forma di publicità audiovisive portable.A più impurtante, hà realizatu u docking senza barriere trà i prudutti di a cumpagnia è l'utilizatori.

A brochure video vanta un cuncettu unicu di prumuzione di produttu, chì porta à l'utilizatori una sensazione dinamica, intuitiva è tridimensionale.U modu promozionale persunalizatu unicu suscita l'interessu speciale di l'utilizatori in a marca è crea una impressione indelebile nantu à a cumpagnia.À u listessu tempu, face chì l'utilizatori pensanu chì site l'unicu.

Video brochure presenta l'idee di a cumpagnia sia dinamicamente sia staticamente, chì ci hè rinfrescante.Face a cultura corporativa, i prudutti di l'impresa, etc. più unichi è li mostra à un livellu più altu cumpletamente, purtendu un effettu di publicità megliu.


Tempu di Postu: Mar-08-2021