• youtube
  • Facebook
  • linkedin
  • twitter
  • whatsapp

One Free Support Your Business

nutizie

Un librettu video vi aiuterà à implementà un tali pianu in modu efficace.Face una descrizzione concisa è precisa di u vostru pruduttu, serviziu, o cumpagnia in dui aspetti - video è stampa.A stampa di carta ordinaria pò annunziate a vostra prumuzione, o ancu fà in a categuria di "rivista di publicità".Fà a publicità una idea preconceita pò purtà à percepzioni negativi di a vostra marca.

xinwen 1

Pre-produzione per un bonu video cummerciale

1. Visita youtube è cercate e parolle chjave in a vostra industria per qualchì ispirazione o clarità nantu à cumu creà u megliu film in a vostra industria.

2. Lista i punti di forza di e vostre imprese è / o i pilastri di a marca è esse chjaru nantu à quali benefici offre à u cliente è cumu si differenzi à a vostra cumpetizione.

3. Pensate à ciò chì visuale o persone ponu megliu cuntà a vostra storia.Sò voi o i vostri clienti o fornitori?Dumandate sè stessu, cumu possu purtà a nostra storia à a vita in un furmatu di schedariu ?

4. Ingaghjate un pruduttore di filmu o un direttore di filmu cù un grande foliu di travagliu chì vi pò dì chì risultati in i so filmi creanu.Truverete l'agenzii high-end chì ponu creà capolavori cinematografici o studienti di film chì partenu è i so budgeti varieranu dramaticamente.Filmmaking hè un artighjanu chì piglia assai tempu è sforzu per ammaistrà, cusì assicuratevi di ingaghjate persone chì sò maestri di a so professione, perchè vi farà vede bè.Mentre chì ci sò cumpagnie chì facenu successu cuntenutu crudu in iPhones, sò prubabilmente avè custruitu l'equità di a marca prima di sparte u cuntenutu crudu.

5. Brainstorm cù i cineasti nantu à u megliu furmatu per cuntà a vostra storia.Hè una narrativa di mini-film, stile documentariu, vox pop, art house o una serie di testimonii?Tutti i grandi filmi implicanu una bona preparazione.

6. Chjarificà cumu vulete chì u visor si sente dopu avè vistu u vostru filmu è s'ellu ci hè una chjama à l'azzione ?Determina induve u vostru filmu serà distribuitu - youtube, u situ web di a cumpagnia, Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter - perchè questu pò influenzà cumu filmate a vostra storia?

Pre-produzione per un bonu video cummerciale

7. Assisti à a filmazione di film per assicurà chì a film hè nantu à u missaghju è esattamente ciò chì avete in mente perchè cunnosce a vostra marca megliu cà qualcunu.

Pre-produzione per un bonu video cummerciale

8. Inquire about the film editor as the edit is only made easy when good planning and filming has been complete.Assicuratevi chì u cuntrattu dichjara chì pudete fà edizioni cunsigliate à e versioni finite.


Tempu di Postu: Mar-08-2021