• youtube
  • Facebook
  • linkedin
  • twitter
  • whatsapp

One Free Support Your Business

nutizie

u cartulare video Brochure d'usu:

u video brochure pò esse usatu cum'è una brochure di l'impresa, opuscoli è inviti impurtanti per a cunferenza, presentazioni di prughjetti maiò, guide di viaghju, e versioni di novi prudutti (cumprese vitture, medicine, album, etc.).È a so natura squisita, u video brochure pò ancu esse usatu cum'è rigalu, per rigali promozionali, cummerciale, matrimonii, festivals, etc.Video brochure, mentre ghjucanu un bonu effettu di marketing publicitariu, hè gradualmente in evoluzione, da a funzione di cuntrollu magneticu più simplice à diversi buttuni è schermi tattili, da copertina molle à copertina dura, da simplicità A5 / A4 à diverse dimensioni persunalizate è forma persunalizata, da a stampa convenzionale in quattru culori à a stampa speciale cumpresa a stampa calda / spot UV / cunvessa / soft touch ... ecc.Avà u video brochure hà evolutu in una carta di affari di dimensione chjamata cum'è carta di visita video, multi-pagine chì girava chì chjamava cum'è libru video, pacchettu video chì schermu integratu in una scatula di rigalu, è un cartulare video montatu in tasca chì cù un tagliu à tene una carta di visita è cusì, a ghjente hà datu video brochure una varietà di definizioni diffirenti.In questa era di l'infurmazione digitale, i video brochures seguitanu cù i tempi è avanzanu versu u futuru!

Cosa hè una carta video in termini simplici?

A, Pantalla LCD

1.Quanti dimensioni di u screnu possu sceglie?Chì ghjè a dimensione di carta di carta pertinente?

Ci hè parechje dimensioni di schermu di a brochure video per voi di sceglie, cumprese 2,4 inch, 4,3 inch, 5 inch, 7 inch, è 10 inch (lunghezza diagonale).In generale, 5 inch è 10 inch sò i più populari.E dimensioni pertinenti di carta di carta sò 90x50mm + (per 2.4 inch), A6 + (per 4.3 inch), A6 + (per 5 inch), A5 + (per 7 inch) è A4 + (per 10 inch).

2. Chì hè a diffarenza trà a risuluzione di ogni schermu ?

In generale, più grande hè a schermu, più altu serà a risuluzione.A dimensione di u screnu è a so risuluzione pertinente di TN Screen sò: 2.4 inch-320 × 240, 4.3 inch-480 × 272, 5 inch-480 × 272, 7 inch-800 × 480, è 10 inch-1024 × 600.A Pantalla IPS hà una vista completa è una definizione più altu.A so dimensione di u screnu è a risuluzione pertinente sò: 5 inch IPS-800 × 480, 7 inch IPS-1024 × 600, 10 inch IPS- 1024 × 600/ 1280 * 800.

3. Cumu persunalizà u touch screen?

Se ùn avete micca aspittà di stabilisce i buttoni fisichi, pudete pruvà à selezziunà u touch screen.Avemu solu bisognu di aghjunghje un touch pad in u screnu di u video brochure.Touch screen hà tutte e funziunalità chì i buttoni fisichi fà.

B,

Batteria

1.Is a bateria carriable?Quantu dura a vita di a bateria?

U video brochure hà una batteria recargable integrata.A bateria hè polimeru di lithium unu, chì hà una alta sicurezza perchè ùn si gonfiarà micca dopu à un longu tempu.Solu bisognu di cunnette u portu USB di a brochure video à l'alimentazione di 5V per a carica (furnemu mini / micro USB Cable per ogni video brochure).A nostra bateria pò risponde à i requisiti di carica è scaricamentu per più di 500 volte.Sicondu a frequenza di usu normale, a bateria pò esse usata in modu efficace per più di 3 anni senza perdita di energia à longu andà.

2.What sò i tipi di capacità di batterie?

Attualmente, i mudelli di batterie cumuni sò 300mA, 500mAh, 650mAh, 1000mAh, 1200mAh, 1500mAh è 2000mAh.Sè avete bisognu di una bateria cù una capacità più grande, pudemu persunalizà a bateria cù capacità di 2000mAh sopra, cum'è 8000mAh è 12000mAH.Per automaticamente, adopteremu a bateria più adatta per diverse schermi di brochure video.

3. Quantu tempu a bateria supporta u video ghjucatu dopu una carica sana?

A definizione, u bitstream è a luminosità di u video affettanu a durata di a riproduzione.In circustanze nurmale, a durata di riproduzione di diverse brochure video sò i seguenti: 300mAH/2.4 inch-40 minuti, 500mAH/5 inch-1.5 ore, 1000mAH/7 inch-2 ore è 2000mAH/10 inch-2.5 ore.

4.Is a bateria riciclabile?Hè tossicu ?

Tutte e parti aduttate in a brochure video sò riciclabili è sò state certificate da CE, Rohs è FCC.Senza piombo, mercuriu è altri sustanzi nocivi, a bateria hè verde è ambientale.

 

C, Memoria Flash

1.Induve hè a memoria installata?Quanti tipi di capacità ci sò?

A memoria flash hè integrata in u PCB, ùn pudemu micca vede da l'esternu.I tipi di capacità sò 128MB, 256MB, 512MB, 1GB, 2GB, 4GB, 8GB è 16GB.(Se necessariu, pudemu stabilisce un slot per a carta di espansione SD visibile in modu chì pudete inserisce a carta SD da l'esternu.)

2. Quantu tempu ùn a memoria cù capacità differente sustegnu video ghjucà?

A definizione di video determina a capacità chì occupa, ma ùn hà micca una relazione diretta cù a durata di u ghjocu.Quandu a definizione di video hè generale, pudete riferite à l'infurmazioni seguenti: 128MB- 10 minuti, 256MB- 15 minuti, 512 MB- 20 minuti è 1GB- 30 minuti.

3.How to upload o rimpiazzà u video?

Solu bisognu di cunnette u librettu video à u PC via un cable USB per leghje u discu di memoria.Avete bisognu di sguassà, copià è incollà per rimpiazzà u video cum'è u funziunamentu di un U Disk.A risoluzione di u video caricatu deve esse in a gamma supportata da u screnu.

4.Puderaghju truvà una manera di prutezzione di u cuntenutu in memoria da esse cambiatu o sguassatu da l'utilizatore?

Iè, pudemu stabilisce a password chjave per restringe l'accessu à u cuntenutu di almacenamiento.Quandu l'utilizatore cunnetta a brochure video à l'urdinatore, serà in carica, ma micca l'icona di discu hè visualizata.Se inserite a password chjave in l'ordine currettu, u discu appariscerà.(Femu questu solu se u cliente ne richiede.)

Interruttore di putenza

1.How per accende è spegne u librettu video?

Ci hè dui modi per accende è disattivà a brochure video, cumpresi i buttoni fisici ON / OFF, è ancu u sensor magneticu ON / OFF.In generale, avemu da sceglie u sensor magneticu cum'è u switch.Quandu apre a copertina, riproducerà i video, quandu u chjude, a brochure video si chjude.U buttone fisicu ON / OFF deve esse premutu per forza (ci hè ancu un interruttore slide chì pò esse sceltu).Inoltre, i sensori di u corpu umanu, sensori infrarossi o sensori di luce ponu ancu esse scelti.

2.Ci hè un currente internu dopu l'arrestu?

Dopu chì a brochure video hè stata chjusa via u sensoru magneticu, ci hè una debule corrente di standby in a brochure.Dopu chì a brochure video hè chjusa via chjave fisica, ùn ci hè micca corrente interna.In generale, ùn hè micca evidenti s'ellu ci hè un currente di standby internu à a perdita di bateria.

 

E,

Tipu di carta

1.Quali tipi di carte di carta possu sceglie?Chì ci hè a diffarenza ?

E carte di carta ponu esse classificate in copertina molle, copertina dura è pelle PU.A copertina molle hè 200-350 gsm carta d'arte rivestita unilaterale in generale.A copertina dura hè generalmente 1000-1200gsm cartone grisgiu.A pelle PU hè fatta di materiale PU, chì pare più lussuosu.U pesu di a copertina dura è a pelle PU hè più pesante di quella di a copertina molle, chì significa chì avete bisognu di gastru più merci.

2.Puderaghju furnisce e carte di carta di u mo propiu?

S'ellu hè difficiule d'acquistà a carta di carta speciale chì avete dumandatu in Cina, pudete mandà a carta chì avete acquistatu in anticipu.Pudemu aduprà u vostru mudellu per a stampa è a produzzione.

Dimensione di carta

1.Quanti dimensioni di carta possu sceglie ?

E dimensioni di carta cumuni sò 2.4 inch- 90 × 50 mm, 4.3 ~ 7 inch-A5 210x148mm è 10 inch-A4 290 × 210 mm.

2.Puderaghju persunalizà altre taglia chì vogliu?

Ié benintesa.U pruduttu hè tuttu persunalizatu.Tutte e dimensioni chì vulete pò esse persunalizate.Ma a premessa hè chì a carta di carta deve esse abbastanza grande per pudè esse equipata cù moduli LCD.Calculeremu secondu a vostra esigenza di taglia.Sè fattibile, pudemu furnisce u mudellu per voi.

3.Can I persunalizà struttura spiciali?

Pudete cuncepisce qualsiasi struttura chì vulete.A premessa hè chì queste idee ponu esse implementate nantu à carta.

 

F, stampa:

Travagliu di stampa

1.Quale compie a stampa?

Cunduceremu a stampa.Dopu chì ci furnite u vostru disignu, u restu di u travagliu serà finitu da noi.Sè aspettate di stampà da sè stessu, pudemu offre un pruduttu semifinitu.Ma deve esse attentu chì sè ùn avete micca assemblatu u video brochure, truverete a stampa difficiuli.

2.Quali machini aduprate per a stampa di brochure video?

Utilizemu una stampante offset di Heidelberg tedesca.Pò stampà i fugliali di massa rapidamente è ponu stampà 5-7 culori à u tempu, chì hà un rendimentu di culore eccellente.

3.How sò i campioni stampati?

Suggeremu di utilizà a stampa digitale per i campioni, chì hà ancu una capacità di rendizione di culore.Sè avete bisognu di utilizà a stampa offset, u prezzu serà più altu.Perchè a stampa offset hà una spesa di operazione una volta è spese di carta, serà assai caru si sti tariffi sò spesi solu nantu à una mostra.

 

Laminazione

Quante laminazioni ci sò per a brochure video?Chì ghjè a diffarenza ?

Laminazione Matte

A superficia hà un effettu frosted dull è non-glare.

Laminazione lucida

A superficia hè liscia è riflettente.

Laminazione Soft Touch

A superficia hà un bonu toccu è ùn hè micca riflettente, chì hè simili à a Laminazione Matte.

Laminazione antigraffio

A superficia resistente à i scratch ùn hè micca riflettente, chì hè simile à a Laminazione Matte.

In generale, furnimu Laminazione Matte o Glossy per difettu è seranu offerti gratuitamente.

L'altri tipi sò sottumessi à carichi supplementari.

 

Finiture Speciali

Chì sò e finiture speciali?

I finiture speciali includenu: Silver, Gold, UV è Embossing.

Timbro d'argentu / d'oru

Pudete travaglià cù qualsiasi elementu di u vostru disignu, cum'è buttoni, testu è mudelli.Ma deve esse attentu à a so dimensione, se l'elementu hè troppu chjucu, serà cupertu / pienu.Stamp Foil hè una tecnulugia chì stampa nantu à carta cù fogli di diversi culori.

UV

U UV hà u scopu di mette in risaltu u vostru tema è rende l'area chì sceglite liscia è riflettente.Questu hè di solitu operatu dopu a Laminazione.

Embossing

Permette chì a superficia di carta sia cunvexa o cuncava per mette in risaltu u vostru elementu.Se avete mai fattu una carta di visita, probabilmente l'avete familiarizatu.L'embossing hè spessu usatu cù Stamp Foil per ottene u megliu effettu.


Tempu di Postu: Nov-29-2022