• youtube
  • Facebook
  • linkedin
  • twitter
  • whatsapp

One Free Support Your Business

nutizie

Video brochure biglietti di augurisò novi prudutti chì combinanu cartoline di auguri tradiziunali è lettori video MP4.Hè di aghjunghje un video player LCD à a carta di salutazione tradiziunale, chì ùn hà micca solu a funzione di a carta di salutazione tradiziunale, ma aghjunghje ancu a funzione di ghjucà ritratti o video.
*Taglia LCD: 2.4″, 4.3″, 5.7″.10'' ecc.
* Cù cornu
* Interruttore magneticu
* FLASH integratu
* Batteria di lithium integrata
* USB cunnessu à l'urdinatore per a carica

persunalizatu-2-4-2-8-4-3-5-7-10-lcd-digitale-video-biglietto-di-auguri-business

Usu è mercatu
Sicondu a classificazione di a cartolina d'auguri, hè principalmente utilizata in i seguenti occasioni:
Saluti di vacanze cum'è u ghjornu di a Mamma, Natale, San Valentinu, anniversariu, etc. U disignu ingegnosu è benedizioni video heartwarming trasmettenu i sentimenti più indimenticabili.
A prumuzione di u produttu cum'è a prumuzione di l'auto, a prumuzione di u produttu, a prumuzione di u produttu, a prumuzione di l'ospitale, a prumuzione di l'alberghi, etc., e carte di promozione video seranu a direzzione dominante in u mercatu di carte video.Quandu mandate una nova è creativa cartolina d'auguri di video à un cliente, u video promozionale di a cumpagnia o una benedizzione à u cliente serà ghjucatu appena hè apertu.Stu significatu hè assai evidenti.
Invitazioni cum'è l'inviti per a festa d'anniversariu, l'inviti per a festa di l'anniversariu, l'inviti per a festa di u matrimoniu, etc. Pò mette in risaltu u gustu persunale è u gradu.
Cummemorazioni cum'è anniversari, commemoratives di graduazione, etc., ponu veramente restituurà a scena in quellu tempu, chì hè assai preziosa cum'è una cullizzioni commemorativa.
I biglietti di auguri video entreranu in ognuna di a nostra vita cù stampi più unichi è più ricchi!

UTB8IT2YjD_IXKJkSalUq6yBzVXax


Tempu di pubblicazione: 30-oct-2021